Hej hopp!

Åååh, Igår asså..
Jag står och röker en bit utanför hemmet, Det kommer fram en tjej till mig som ser ut som 13 kanske. Och frågar lite spydigt om hon får låna en cigg av mig..

Hon- Hej, asså skulle jag kunna få låna en cigg av dig?!
Jag- Öum, jaha och den ska du lämna tillbaka sen eller?
Hon- Nej asså.. Eller hur ska jag göra det?
Jag- Jadu. säg det, det var du som ville låna en?
Hon- ja... men.
Jag- mm?
Hon- asså jag kan ju ta ditt nummer så ringer jag dig när jag har en cigg?
Jag- Hahah! Vadå när du är 18 eller?
Hon- Öum, nej?
Jag- nehe?
Hon- Asså jag har säkert cigg i morn..
Jag- Okej.. men då ska jag ha två..
Hon- Jaha okej. tack
Jag- För vadå?
Hon- Att jag får låna en cigg asså?
Jag- Nej det sa jag inte, jag har egna cigg, kommer inte behöva av dig i morn. Och jag kanske hade bjudit på en om du bett på ett trevligt sätt och sett typ 4 år äldre ut?
Hon- öööh....
Jag- Så svaret är nej... Hejdå
Hon- Jaha hejdå


Hahaaha! Jag har inget emot att bjuda på en cigg om någon kommer fram och frågar trevligt och jag ser att personen har lite ålder inne. Men när småbarn kommer fram och försöker se lite ball ut och fråga på ett så jävla otrevligt sätt, då kan dom stoppa upp frågan i rumpan! Fan, gå och fråga en annan fjortis, eller en snuskgubbe? 

Gooooood I hate Fjortisar!!!!  

Kommentarer
Postat av: jenny

haha jag håller med dej. jag tycker det är patetiskt att 12- 13 åringar kommer fram och frågar efter cigg. dom kan väl be sina föräldrar köpa eller något haha.



grym blogg du har :D

2009-02-28 @ 16:31:56
URL: http://jennycarolinemaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0